16 april 2013

Stockholm Scrap & Pearl Event

Helgen 6-7 april var jag iväg på Stockholm Scrap & Pearl Event och hade det så himla skoj tillsammans med 999 andra glada scrappande tjejer - och en och annan kille.
Jag brukar inte få så mycket gjort när jag är iväg på såna här event, men jag fick faktiskt riktigt mycket gjort.
Här är några av de layouter jag gjorde...
The weekend 6-7 of april I went to Stockholm Scrap & Pearl Event and had so much fun together with 999 other happy scrappy girls - and one or two boys.
I usually don´t get that much done when I go to these events, but this time I really got a lot done.
Here are some of the layouts I created...

Mr Cool - My son Adam



























20 years - In may my DH and I have been married for 20 years.



























My man My love - My DH



























Miss you - My daughter Emma



























Hello Beautiful - My daughter Mye

1 kommentar:

~amy~ sa...

fabulous layouts!