13 september 2011

Min kurs

Vilka kommer på min kurs på Stockholm City Scrap?
Jag hoppas att jag får träffa er där! 
Det kommer att bli så himla kul! :)

Här är två layouter som visar på ungefär vad vi ska syssla med...
Den "riktiga" kurs-layouten kan jag visa inom kort! 

 Kursbeskrivning:

Gör en layout a la Mette

Välkommen till en kurs som alla kan vara med på!
Både ni som scrappat kort tid och ni som scrappat lång tid. Jag kommer att visa er hur vi bygger upp layouten steg för steg, så alla kan hänga med!

Vi kommer att jobba med rivna, slitna kanter och massor med färg - distresser, mist och stämplat!

Smutsiga kommer vi att bli, men oj vad kul vi kommer att ha!

Du kommer att få se hur man;

- river kanter och distressar dem för att få den där härliga shabbiga stilen.

- använder mist för att få häftiga effekter på layouten och blommor!

- stämplar på layouter med hjälp av distress-pads – Vi kommer att stämpla med “vanliga stämplar”, men även med annat... T ex toarullar, TREO-rör, bubbelplast...

Kursen är 1,5-2 timmar lång

Ett kitt att skapa med ingår i kursavgiften.

Ni skall ta med er några småsaker som Edge scrapper m.m., med detta återkommer vi om senare!


Anmälan sker till: Stockholmscrap@gmail.com

Kostnad: 250 kr, i priset ingår kursmaterial

Tid: ca 1,5-2 timmar

3 kommentarer:

Mia sa...

Hej Hej,
Jag är anmäld till kursen så vi kommer förhoppningsvis att ses så länge inte en förlossning kommer ivägen ;)
Var egentligen anmäld till lördagen men ser nu efter om jag kan byta till söndagen så jag håller tummar och tår för det.
Tills vi ses; må väl!
Mia

Jona Panesa sa...

lovely!!!

Chris_P sa...

Superfina layouter!