22 januari 2011

Crop

Just nu pågår det en crop hos My Scrapbook Nook.
Massvis med roliga utmaningar är det! :)
Än så länge har jag iallafall hunnit med att göra några layouter...
Men hoppas att det blir tid till fler innan deadline.
.
Right now there is a crop at My Scrapbook Nook.
There are lots of fun challenges! :)
So far I´ve manage do a few layouts...
But I hope there will be time to do some more before deadline.
.
Först en layout med min fina dotter Mye och historien bakom hennes namn...
First a layout with my beautiful daughter and the story behind her name..
En scraplift...
Även den med fina Mye.
A scraplift...
This is also with beautiful Mye
Ett gruppfoto med mina fina flickor med deras pojkvänner...
A group-photo with my beautiful girls and their boyfriends...

2 kommentarer:

Carrin sa...

Du verden så masse flott det var å se på her! Har kosa meg lenge i bloggen din nå :)

Karin sa...

Länge sedan jag titade in här hos dig. Massor av snygga layouter att inspireras av!