8 september 2010

Hemma igen / Home again

Jag har varit iväg till Samos en vecka och njutit av sol & bad!
Massor med god mat och dryck också förståss! :)
Men nu är jag hemma igen och har massor med nya foton att scrappa.
Så det kommer snart...
Först måste jag visa lite som jag gjorde innan jag åkte + en som jag gjorde häromdagen...
. I´ve been away to Samos for one week and enjoyed lots of sun & bath!
Lots of yummie food and drinks also - of course! :)
But now I´m home again and I have so many new photos to scrap.
That will come soon...
First I have to show you layouts I made before I went + one I did a few days ago...
.
Först en layout gjord för Treasured Scrapbooking med Augusti kitet.
Det är min söta systerdotter Ella som är en skönhet även om det fattas en framtand. :)
.
First a layout done for Treasured Scrapbooking with the August Kit.
It´s my cute little niece Ella that is a beauty even without one front-tooth. :)

Sen är det en gjord med skiss #23 hos Sketchabilities.

Then it´s one that is done with sketch #23 at Sketchabilities.

Till sist är det då den som jag gjorde häromdagen till en utmaning hos My Scrapbook Nook.

Där pågår just nu massor med kul utmaningar. :)

And at last it´s one I did a few days ago for a challenge at My Scrapbook Nook.

There is a lot of fun challenges going on there right now. :)

2 kommentarer:

MissMian sa...

Ruggigt snygga!! :)

Eivor/Ejja sa...

Härligt med semester!!
Vilka fina alser du gjort, du är ju så duktig. Vackert!

Kram från mig,
Eivor/Ejja